Zadzwoń do nas pod numer tel. +48 12 298 40 50, a odpowiemy na każde Twoje pytanie. Możesz umówić się na spotkanie z przedstawicielem Banku w Biurze Obsługi Klienta mieszczącym się w Krakowie, przy ul. Prof. Michała Życzkowskiego 18. Jeśli preferujesz kontakt mailowy wyślij wiadomość na adres e-mail bank@dbkm.pl. Jeśli wolisz, aby to pracownik Biura Obsługi Klienta skontaktował się z Tobą, wypełnij formularz klikając w link: FORMULARZ KONTAKTOWY
Wypełnij deklarację zawierającą niezbędne informacje medyczne (Kwestionariusz Wywiadu Medycznego) potrzebne do zawarcia umowy. Możesz ją wypełnić on-line lub w trakcie spotkania z konsultantem Banku. Uzupełnienie deklaracji gwarantuje niezmienność cen, ważnych na dzień jej wypełnienia, natomiast formalności można dopełnić bliżej terminu rozwiązania.
Na podstawie wypełnionej ankiety przedstawiciel Diagnostica Banku Komórek Macierzystych przygotuje umowę na przechowywanie komórek macierzystych Twojego dziecka. Niezwłocznie po podpisaniu umowy Zestaw Pobraniowy zostanie wysłany kurierem na wskazany przez Ciebie adres.
W dniu porodu zabierz ze sobą Zestaw Pobraniowy do Szpitala i przekaż go położnej. Powiadom nas jak najszybciej o zakończeniu porodu, dzwoniąc na całodobowy numer zgłoszeniowy +48 602 315 600.
Dopilnujemy, aby pozyskanie zostało wykonane prawidłowo przez przeszkoloną położną. Odbierzemy ze Szpitala Zestaw Pobraniowy z pozyskanym materiałem biologicznym i przetransportujemy go do naszego laboratorium. Następnie wyizolujemy komórki macierzyste z krwi pępowinowej Twojego dziecka. Wykonamy niezbędne badania, zamrozimy preparat i umieścimy go w kriostacie, gdzie będzie przechowywany w parach ciekłego azotu w temperaturze około -190°C.
Wyślemy do Ciebie Certyfikat, poświadczający przechowywanie komórek macierzystych Twojego dziecka w naszym Banku . Preparat pozostaje w każdej chwili do Twojej dyspozycji.